Jump to content

From the Cellar 3


ragngand

Recommended Posts

Hejsan!

 

Nu ser det ut som att nästa omgång av From the Cellar inte är så långt borta, denna gång med fokus på SS genom att den innehåller 10 scenarion från Scott Holst och ungefär ett halvt countersheet, sannolikt med svarta SS elakingar. Min gissning är att det handlar om SMC med namn och fordon.

 

se länk:

http://lefranctireur.org/

Link to comment
Share on other sites

Efter att ha läst en massa halvgalna inlägg på det amerikanska forumet från Scott Holst, verkar det tillslut blivit en ganska bra lösning. Jag tror faktiskt jag kommer köpa packet.

Jag skulle tro att allt blev till det bästa, med LFT bakom publiceringen blir det snygga scenariokort och vi får nya trevliga svarta SS counters med hög kvalitet och slipper en ny copyrighttvist då Scott Holst höll på att trycka om alla ABTF countersheets. Nu blir det med all sannolikhet några nya rare vehicles i svart lackering till samlingen.

Link to comment
Share on other sites

Blir det blåa eller svarta SS?

 

Om någon vänlig själ ville trycka upp blåa versioner av ABTf 447 SS samt 548 SS så skulle jag bli lycklig.

 

/Bergwall

I huvudsak är det svarta SS, ledare med namn (till skillnad från ABTF) men några blå smiter också med.

 

se länk:

http://www.gamesquad.com/forums/showpost.p...mp;postcount=17

 

Jag tror tyvärr inte att det inom rimlig framtid kommer att tryckas så mycket mer blåa 447 och 548 SS, men chansen finns iallafall, då MMP endast har sagt att dom inte kommer att nytrycka de svarta. Det kan eventuellt finnas någon ägare till ABTF som inte använder sina blåa och som kan tänka sig att avyttra dessa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...