Jump to content

Uppdatering av forumet!


carlsson

Recommended Posts

Kan starkt rekommendera inställningen "My Controls > Board Settings > Post Options > Select Rich Text Editor"!

Med denna vald kan markera text och trycka på Bold, Italic, eller vad du nu vill ha. Precis som i en riktig textredigerare mao!

Detta fungerar dock inte med alla browsers än (som t ex Safari) men på många (som t ex Firefox).

 

Tjopp!

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Kan starkt rekommendera inställningen "My Controls > Board Settings > Post Options > Select Rich Text Editor"!

Med denna vald kan markera text och trycka på Bold, Italic, eller vad du nu vill ha. Precis som i en riktig textredigerare mao!

Detta fungerar dock inte med alla browsers än (som t ex Safari) men på många (som t ex Firefox).

 

Tjopp!

 

:)

 

 

 

Verkar funka bra och nya editorn är klart cool. :D

 

Tror att ens avatar funkar om man lägger till den igen, testade preics så om jag har en avatar nu så funkade det.

Link to comment
Share on other sites

Hoppas att Andreas kan hitta på de gamla bilderna om det är det som är felet! Annars får jag klippa & klistra lite igen...

 

Eller oxå är detta ett naturöigt tillfälle att byta Avatar

Link to comment
Share on other sites

Andreas,

jag har försökt lägga till ett lördagens ASL-spel i kalendern, men det verkar inte bita. Kan du vara vänlig och kolla upp vad som falerat.

 

Tackar!

 

/Robert

 

Det fungerar nog, för det ligger tre Göteborgs-AS-händelser den 22/10... :D

 

Din browser kanske inte har uppdaterat sig ordentligt?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...