Jump to content

Valor of the Guards - CG IV


CTABKA

Recommended Posts

För en ganska (helt) oinsatt spelare så tycker jag gamla REDB fortfarande ser mer lockande ut, det mest kittlande med nya VotG är bryggor med reinf etc.. Annars tycker jag VotG kartan ser rätt likartad ut, och stor. Känns som att det blir likartade strider över ett större område (förutom då, förstärkningar via båt aspekten).

Link to comment
Share on other sites

Har hunnit skaffa mig en bra uppfattning av den stora kampanjen ska bara hinna smälta det hela

och låta det sätta sig först - så att bilden förhoppningsvis klarnar och blir lite mer nyanserad-

 

men om du vill veta mitt första intryck av kampanjen Robert så kan du alltid fråga mig om 11 dagar

på skolan i Tullinge.

 

ps. ganska duktig analys Ola för att vara helt oinsatt- ej köpt den.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Du Melvin, du har någonstans påstått att du hittat rowhouses i VotG. Skulle du kunna vara så snäll och peka ut dessa för mig?

Skitkul att du redan blivit klar med CGIV, synd att det tog slut så tidigt, och att ni verkar anse det pro-tyskt. Dessutom verkar det (på diskussionen på gamesquad) so om det är svårt att göra ryska motanfall på natten. Detta är ju synd.

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Du Melvin, du har någonstans påstått att du hittat rowhouses i VotG. Skulle du kunna vara så snäll och peka ut dessa för mig?

Huset i hexarna: M23-N22, Z13-Z14, M28-N27, Z38-Z39, W31-W32.

Det är inte solklart, men det ser ut som om det finns en svart vägg ritad i dessa hus.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...