Jump to content

T-Shirt eller Skjorta


Commissar Piotr

Vill du helst att det skall vara skjorta eller T-Shirt  

17 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hej Flickor

 

Definitivt inte militärisk, vill man ha en paraduniform så skaffa det och använd den hemma och inte i något sammanhang som hör ihop med ASL.

Nu blev jag så där hård och kantig igen, det blir så när jag inte bejakar min kvinnliga sida men i detta fall ansåg jag det berättigat då jag inte vill se någon sådan diskussion som dök upp för några år sedan vad gällde den här hobbyn, det klarar vi oss förträffligt bra utan.

Link to comment
Share on other sites

Jag borde nog ha formulerat mig annorlunda, vad jag menade med det egentligen är att jag vill ha en rejäl skjorta som inte är allt för tunn. Till GothCon använder vi oss av en modell som heter "No Problem Twillskjorta" som jag personligen trivs med. Just denna modell finns dock inte i kortärmat.

Jag var inte medveten om att det har varit ett problem inom hobbyn tidigare, har det varit det skall vi givetvis inte bidra till att liknande diskussioner får blomma upp igen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...