Jump to content

Domänproblem!


carlsson

Recommended Posts

Som ni säkert märkt så fungerar inte aslsweden.com längre. Detta beror på att jag köpte domänen av ett bolag som inte längre finns, och nu kommer jag inte åt domänen längre.

 

Vi kommer ligga här på Trojan Games under tiden, till dess att domäntjafset är löst.

 

Hör av er om det är nåt som inte fungerar!

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Som ni säkert märkt så fungerar inte aslsweden.com längre. Detta beror på att jag köpte domänen av ett bolag som inte längre finns, och nu kommer jag inte åt domänen längre.

 

Vi kommer ligga här på Trojan Games under tiden, till dess att domäntjafset är löst.

 

Hör av er om det är nåt som inte fungerar!

 

:)

 

Andreas! Om du har någon databas med medlemmars mailadress kanske du skulle dra ett massmail med info om hur de ska göra? Nackdelen är förstås att alla oseriösa spam-infiltratörer kanske får info även de?

 

MVH

Link to comment
Share on other sites

Andreas! Om du har någon databas med medlemmars mailadress kanske du skulle dra ett massmail med info om hur de ska göra? Nackdelen är förstås att alla oseriösa spam-infiltratörer kanske får info även de?

 

MVH

 

Har redan gjort ett massutskick.

 

Dock har inte alla fått det eftersom en del inte har uppdaterat sin mailadress, en del tas av spamfilter, o s v. 198 personer gick mailet ut till om jag minns rätt.

 

Har du inte fått ett mail från ASLSweden så har du kanske fel adress angiven? Kolla i din kontrollpanel.

 

Det verkar som att domänen håller på att släppas i alla fall, så att jag kan ta över den!

 

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...