Jump to content

Fler ASL-spelare


Janusz

Recommended Posts

I måndags inställde sig frivillige Alexander Maxe till mönstring. Endast 52 cm lång och 3,7 kg tung erkänner han att han kanske inte ser ut som en idealisk motspelare, men säger sig villig att växa och lära.

 

Ha en fin vår, grabbar

Här mår alla bra :D

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Grattis!

 

Jag antar att det blir ett Starter Kit i dopgåva ...

 

Felix, 10 år, skulle introduceras i ett enkelt HOB FireFight-scenario. Det blev finnar mot ryssar, kommer inte ihåg vilket nummer det har.

Mor var borta, kvällen sen och läggdags närmade sig med stormsteg, vilket i vanliga fall inte är något hinder för att vara uppe, snarare tvärtom.

En halvtimme efter läggdags har ryssarnas framryckning börjat och finnen börjat skjuta DFF för glatta livet. Saker och ting börjar hetta till, det är ASL at it's best.

Då tittar Felix på klockan och gäspar.

- Nej, nu tror jag nog att det är dags att gå och lägga sig ...

 

Finns det NÅGOT hopp?

 

Matts

Link to comment
Share on other sites

Endast 52 cm lång och 3,7 kg tung erkänner han att han kanske inte ser ut som en idealisk motspelare

Au contraire!

 

Jag vill nog påstå att motståndare i den aktuella storleksklassen är rätt lätta att besegra. Och det är ju det man vill, eller hur? :P

 

Grattis! Alldeles oavsett hur det går med rekryteringen...

 

- Håkan

Link to comment
Share on other sites

Hun er jo 8 uker nå da ;)

 

Det hjelper jo litt at den nye er veldig mye roligere enn den første var. Nå kan jeg faktisk regne med å ha kvelden (etter at den eldste har lagt seg i 8-tida) "fri".

 

Jeg har jo egentlig vært TI i flere år, men tror vel kanskje nå at jeg er både CX og Battle Hardened på en gang...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...