Jump to content

ASL spelare i stockholm ?


Fraggel

Recommended Posts

Vi har tillgång till fina lokaler på KungsholmsTorg, vill ni trängas lite med kortspelare(magick) och warhammerspelare så ta en titt på vår sajt eller kom ner till vår lokal och titta. Det finns även tillgång till internet kafe i samma lokaler samt en del spel att hyra.

 

Ni hittar en karta via sajten :rolleyes: .

Link to comment
Share on other sites

I föreningen inga, aktiva, vi hade ett par killare som lirade med dom gav upp då vi tidigare inte hade vettiga lokaler och sånt, men som det är nu så har vi fina lokaler, allt som krävs är ett medlemskap i DragonsLair för att få nyttja lokalerna.

 

http://dragonslair.se

 

Annars så är vi mest inriktade på figurspel och då främst Warhammer.

Link to comment
Share on other sites

Är lokalerna (ej Dragon's Lairs bunker) på Kungsholms torg gratis att använda, i.e. sitta och spela i med egna spel ?

 

Varför skulle man vilja betala 500:- om året för att spela medhavt ASL när man kan spela hemma hos sig själv eller hos andra ?

 

Annat vore det om Dragon's Lair hade ASL med alla expansioner och en hel del scenarion o.s.v. och kunde låna ut det till sina medlemmar......

 

/S

Link to comment
Share on other sites

Nej du har missuppfattat mig, du behöver inte vara med i RT för att spela på DL men däremot MÅSTE du vara med I DL (Dragonslair) ja dom ligger på kungsholmen...

 

Det var heller inte min mening att ni skulle vara med i RT heller utan att ni skulle komma ner och spela ASL i DLs lokaler, "lite" bättre sälskap änn alla magicspelande snottlings...

 

Har dock inte priset i huvudet för DL (sajten nere just nu)...

 

 

Men jag skall kolla upp det åt er om ni vill...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...