Jump to content

Köp ASL Sweden magazine


Peyre

Recommended Posts

Tidningen börjar ta form. ASL Sweden magazine kommer inom kort ut med ett provnummer till försäljning. Vilket lägger grunden till en del logistikbekymmer. Vi behöver ett register över köpare till tidningen. Intentionen är att provtidningens pris ska täcka tryckkostnaden samt inköp av ett tävlingspris. Det är dock svårt att sätta ett pris då vi inte riktigt vet hur många som är intresserade. Skulle tippa på att det blir kring 30kr

 

Intresseanmälan: Kan skrivas här eller skickas till min mailadress: c_peyre@hotmail.com

 

Tack på förhand

Edited by Peyre
Link to comment
Share on other sites

Vänta här nu, ska det tryckas i verklig pappersversion? Hur ska det då distribueras? Bara portot på en 10 sidors tidning är la 10,-?

Kommer det också att finnas en gratisversion som pdf? Då kan man missbruka sitt jobb lite och printa där, för att sedan ta med in på muggen och läsa i godan ro.

Janusz

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Christoffer, är du uppe i Dalarna och spelar ASL i november?

Om ja, ta med ett ex till mig.

 

Mattias

 

Jag kommer upp till Dalarna och tidningarna ska vara färdiga i tryck precis innan. Tar med mig en bunt tidningar dit.

 

Vi ses

 

 

/ Christoffer

Link to comment
Share on other sites

Jag har ett paypalkonto så det borde inte vara några problem alls. Vet dock inte vad det kostar att skicka. Kan kolla upp det. Vilket land talar vi om?

 

Tyskland, men det gäller bara betalningen, vi kan skicka den via mitt jobb i Sverige. Om skickar din paypal address till lars at thuring dot com så för jag över pengarna. Tack för hjälpen!

Link to comment
Share on other sites

Tyskland, men det gäller bara betalningen, vi kan skicka den via mitt jobb i Sverige. Om skickar din paypal address till lars at thuring dot com så för jag över pengarna. Tack för hjälpen!

 

Nu har jag skickat en betal-request via paypal till dig.

 

/ christoffer

Link to comment
Share on other sites

Kom och köp konserverad gröt!

 

Åtta som har betalat. Tre från utlandet som väntar på portopriset. Dalarna-gänget skulle köpa på plats(hoppas trycket hinner i tid).

 

Har du fått pengarna av mig?, Jag har betalat men hade problem med att clearingnumret inte ville accepteras, jag betalade istället på personkonto.Meddelande: Kenth.W skrev jag.

 

Mvh//Kenth

Edited by Kenth
Link to comment
Share on other sites

Själv tänkte jag ta med Appleton Estate och lite coca cola light lime, en överraskande välsmakande blandning. Du förväntas smaka och uppskatta.

Rom & Cola (Light dessutom) - är den någon typ av gymnasiumfest i Vikarebyn i år ??? :lol:

 

Här skall ni se vad man skall dricka när man spelar ASL - speciellt när det känns lite bittert.

http://www.klasm.com/ASL/AAR/ASLOK_2007/2007-10-05/img/ASLOK_2007_32.jpg

Link to comment
Share on other sites

Rom & Cola (Light dessutom) - är den någon typ av gymnasiumfest i Vikarebyn i år ??? :lol:

 

Här skall ni se vad man skall dricka när man spelar ASL - speciellt när det känns lite bittert.

http://www.klasm.com/ASL/AAR/ASLOK_2007/2007-10-05/img/ASLOK_2007_32.jpg

 

Hahaha. Fy fan vad roligt. Skön orespekt av Eriks blandning där. Piratens beska är fan den vidrigaste snappsen.

 

Jag ska ta med mig en flaska gammeldansk bara för att :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha. Fy fan vad roligt. Skön orespekt av Eriks blandning där. Piratens beska är fan den vidrigaste snappsen.

 

Besk som är så gott.

 

Här http://forum.aslsweden.com//index.php?act=...post&id=354 kan du se hur danskarna reagerar

på Dr. Maglicas - med malört från Östergötland - hemkryddade besk.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...