Jump to content

Generellt


Recommended Posts

Hej Grabbar

 

Än så länge har jag varit exakt lika snabb som till en webb-poker turnering med 15.000.000.000.000.000$ i potten.

Vill dock påpeka att jag är mer intresserad av att spel där man måste kunna något för att vinna, alltså fortsätter jag att hålla ögonen på den här tråden och fortsätter att se ner på de som ägnar sig åt poker.

Link to comment
Share on other sites

5 st 'brave' hittills!

Olsson

janken

Janusz

Jag

Goose (efter lite betänketid) :D

 

Ni ska ju bara veta att jag (min vana trogen) kommer undvika allt ftf-spel mot er andra, så chansen för Maglica, Thuring, Malmström etc att någonsin få en vinst mot mig är nog att anmäla sig till turneringen. ;)

 

Lobbing Lobbing...

Edited by ON TOP ASL
Link to comment
Share on other sites

Jag väntar nog till nästa omgång, så hinner jag läsa upp mig på reglerna och ta en titt på hur VASL fungerar först.

 

Har ju ett par dagars betänketid kvar, så vi får se.

Edited by ruts
Link to comment
Share on other sites

Kanon!! Då är det bara att korka upp rödvinet och plocka fram tilltugget. Kommer ni använda Teamspeak eller Skype? I så fall, finns det då möjlighet att lyssna?

 

BTW - Janusz, den berömda bollen ligger hos dig. Kom med ett roligt scenario..;)

Link to comment
Share on other sites

:blink::blink::blink: Förstår inte riktigt vad du menar?

 

Peter är en motståndare av VASL på svenska, och (förmodar jag) även ljudöverföringspragram.

 

Han är, så att säga, Hardcore, eller kanske snarare Old school.

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Hej Grabbar

 

Jag är inte motståndare till VASL på svenska men VASL tycks ha problem att skriva skandinaviska tecken men tydligen bara ibland. Blir svårt att göra sig förstådd.

 

Vad gäller Teamspeak och Skype är jag inte heller mot detta men alla (inklusive mig) har inte tillgång till mikrofon och då blir det ju svårt naturligtvis.

 

Vad jag i övrigt menade med min förra post förstår jag inte själv heller men det är väl ganska typiskt mig.

:unsure:

 

Är jag hardcore eller old school? Jag skulle nog själv säga både och. Icke att förglömma så är jag även en rojalistisk konservativ reaktionär. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...