Jump to content

Nybörjare söker mentor


Daniel

Recommended Posts

Hej!

 

Jag är en nybörjare, har endast spelat några ASLSK scenarier via VASL. Nyligen kom jag över en 2ed RB samt BV + Red Barricades och är mycket sugen på att börja med "the real thing".

 

Vad jag har förstått så finns det endel spelare i Boråsområdet och nu undrar jag om det finns någon av er som känner sig manade att ta sig an en nybörjare?

 

Kan väl lägga till att jag har läst så pass mycket regler att vi skulle kunna börja spela enklare scenarier direkt utan större problem.

 

// Daniel

Link to comment
Share on other sites

Hej Daniel,

 

Välkommen in i gemenskapen!

Det bör inte bli svårt för dig att få hjälp av någon mer garvad spelare i din del av landet, men jag antar att du inte får något svar än på ett par dagar. Hjärntrusten befinner sig just nu nere i Köpenhamn och tävlar i Scandinavian Open, norra Europas största (?) och årligen återkommande ASL-turnering.

Sikta redan nu in dig på att åka iväg till Stockholm i slutet av maj för den svenska turneringen! Jag garanterar av egen erfarenhet att även en nybörjare är välkommen och kan ha förbaskat roligt där! Kolla webadressen i evenemangsdelen här på forumet för mer upplysningar.

 

Vi ses!

Matts

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...