Jump to content

Köp ASL Sweden magazine


Peyre

Recommended Posts

Tidningstryckeriet har filen och håller på med ett provex som vi ska godkänna. Jag hade räknat med att tidningen skulle vara i färdigt skick idag så att jag kunde ta med mig till dem i Dalarna. Det kommer desvärre att dröja en vecka till innan tidningen är färdig att skickas. Tidningen är färdig men tryckeriet segar..

 

"väntar man på något gott så är det ju bara härligt" Hassan

Link to comment
Share on other sites

Tryckeriet säger att vi förmodligen kommer kunna skicka ut tidningarna på måndag..

 

Passa på att betala ni som bara har anmält intresse. Hälften av tidningarna är redan köpta så för att vara säker på att få ett nummer rekommenderar jag att betala in så fort som möjligt. Glöm inte att ange din adress när du betalar.

Link to comment
Share on other sites

Tidningen är färdig idag. Börjar skicka ut den imorgon till dem som har betalat. Det är flera personer som har anmält intresse men som ännu inte har pyntat. Kan vara bra att sätta in pengar om man vill få tidningen skickad imorgon. Dessutom är det en person som har satt in pengar för två tidningar men som glömt att ange namn och adress. Om du har köpt två tidningar kan det vara värt att kolla upp saken så att du inte behöver vänta på tidningarna.

 

Mycket nöje //redaktionen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...
Vad konstigt. I min värld har jag skickat till alla. Jag använder ett excelldoument som hjälp för att bocka av alla. Om någon har blivit missad är det självklart att jag skickar tidningen tillsammans med en ursäkt!

Jag skrev ned en beställning i våras/början på sommaren (typ...) men har inget hört. Är tidningen slut eller försvann mitt meddelande?

Link to comment
Share on other sites

Man var tvungen att betala in pengar efter att en beställning gjorts. Skickade ut ett mail till alla som beställt med en uppmaning att skriva när pengarna var insatta. Ni som inte betalade eller svarade fick aldrig tidningen skickad.

Jag vet jag inte fått något mejl om tidningen. Så, de är slut?

Link to comment
Share on other sites

Ja spelar man ASL måste man väl köpa allt, eller? :rolleyes: Vart ska jag skicka min adress?

 

:-)

 

Sätt in 102:- på Plusgirokonto: 149 89 87-5 Och hojta till när slantarna är på plats. Skicka din adress till c_peyre@hotmail.com. Mycket nöje. Mvh Stoffe

Edited by Peyre
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Hej

 

La en beställning på #1 för en vecka sen eller så, finns det kvar något ex?

 

 

Har ett fåtal ex kvar. sätt in 102:- på Plusgirokonto: 149 89 87-5 Och hojta till när slantarna är på plats. Skicka din adress till c_peyre@hotmail.com. Mvh Stoffe

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Har ett fåtal ex kvar. sätt in 102:- på Plusgirokonto: 149 89 87-5 Och hojta till när slantarna är på plats. Skicka din adress till c_peyre@hotmail.com. Mvh Stoffe

 

Finns det fortfarande möjlighet att få tag på ett exemplar av första numret? Jag skrev till någon via Carlssons webbsida, men det verkar inte ha fungera så bra.

 

/Janne

Link to comment
Share on other sites

Finns det fortfarande möjlighet att få tag på ett exemplar av första numret? Jag skrev till någon via Carlssons webbsida, men det verkar inte ha fungera så bra.

 

/Janne

 

Har Christoffer kvar sin epostadress så ska det ha kommit fram till honom.

 

Däremot undrar jag om det finns några tidningar kvar? Annars känns det lite meningslöst att ha kvar länken på sidan. Vad säger du Christoffer?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...