Jump to content

Journal 9


Klas Malmström

Recommended Posts

Han som går i täten ser lite tveksam ut - men det kanske kommer med jobbet att vara "point-man" :-)

 

Men...han som tog bilden måste väl ha varit ännu längre fram...kanske det var han som var point-man? Eller var det en japan dold i bambu som tog orginalbilden...? :D

 

MVH

Edited by Göran Andersson
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Äntligen 24 scenarion i Journal.

 

Jag kommer ihåg debatten på det här forumet för ett par år sedan huruvida Journal skulle innehålla få (12st) eller många scenarion. Jag höll på att mer är bättre och att färre betyder inte bättre kvalitet.

 

Chas är förbannat bra!

 

Ragnarök, ett svenskt namn på ett scenario?! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Har äntligen fått mitt exemplar. Reagerade på att medskickat countersheet kändes ovanligt sladdrigt. Har nya tryckmetoder tvingat papptjockleken att bli tunnare, eller vad är det frågon om ? Är det ett steg mot "SK-style" counters som ska flyttas medelst sugpropp. Och så på det en glansig HASL-karta med bara djungel. Annars är jag nöjd :) .

Link to comment
Share on other sites

Har äntligen fått mitt exemplar. Reagerade på att medskickat countersheet kändes ovanligt sladdrigt. Har nya tryckmetoder tvingat papptjockleken att bli tunnare, eller vad är det frågon om ? Är det ett steg mot "SK-style" counters som ska flyttas medelst sugpropp. Och så på det en glansig HASL-karta med bara djungel. Annars är jag nöjd :) .

Kollade på mitt counter-ark från J9 igår och jag kunde inte se/märka någon större skillnad mot tidigare counters från MMP.

Jag vill minnas dock att några kunder in USA hade problem med att brickorna delade på sig - dvs var dåligt limmade - MMP brukar ersätta sådant dock.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...