Jump to content

Uppdatering av forumet


carlsson

Recommended Posts

View New Content uppe i högra hörnet.

 

Det intressanta med det är att man kan prenumera på svaren som RSS-feed. Nice!

 

Över huvud taget är det en jätteändring som dom har gjort. Lite knixigt att hitta rätt från början, men det är ju en vanesak som allt annat!

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Instämmer med övriga att det är fantastiskt kul att du engagarar dig så för förvaltningen av forumet.

 

Hur är det med "Calendar" efter uppdateringen? Jag får den inte att fungera!

 

MVH

 

Göran Andersson

 

Verkar vara något fel ... [#1040] You do not have permission to view this calendar or this calendar does not exist.

 

/Robert

Link to comment
Share on other sites

Hmm, ska kolla på detta!

 

Hej igen!

 

Nu kan jag se "Calendar" men datumen verkar vara förskjutna ett snäpp i förhållande till veckodagarna.

 

En annan sak. På flikarna överst på sidan ser jag ingen skillnad mellan "ASL Sweden" och "Forums"? Jag antar att den första ska leda tillbaka till förstasidan eller toppnivån.

 

MVH

Link to comment
Share on other sites

Hej igen!

 

Nu kan jag se "Calendar" men datumen verkar vara förskjutna ett snäpp i förhållande till veckodagarna.

 

En annan sak. På flikarna överst på sidan ser jag ingen skillnad mellan "ASL Sweden" och "Forums"? Jag antar att den första ska leda tillbaka till förstasidan eller toppnivån.

 

MVH

 

- Japp, det är definitivt nån bugg i kalenderfunktionen. Datumen är rätt, men inte dagarna... :P Har kontaktat IPB.

 

- Flikarna överst är nytt för denna versionen, kommer att fixa så länken blir rätt.

 

- Upplever inte att "View New Content" fungerar som den ska. Den visar inte alla nya inlägg sen mitt senaste besök. Kommer undersöka detta.

 

 

Fortsätt felrapportera om ni hittar något! Vi betalar pengar för forumet ($30 per år i licenskostnad) så vi har rätt att klaga om vi vill! ;)

Link to comment
Share on other sites

- Upplever inte att "View New Content" fungerar som den ska. Den visar inte alla nya inlägg sen mitt senaste besök. Kommer undersöka detta.

 

Jag tror inte det är senaste inläggen utan bara senast tillagda "topics" som visas.

 

/Janne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...