Jump to content

Spellokal Stockholm innerstad sökes


Balkan Dan

Recommended Posts

Goddagens. Söker spellokal i Stockholms innerstad, eller förening med dito.

 

Två ASL-spelare med familj, etc, som söker plats att spela på samt kunna låta partierna stå uppe.

 

Sannolik spelfrekvens är två kvällar i månaden, samt förhoppningsvis del av någon lördag eller söndag ibland.

Innebär att vi inte kommer vi inte kommer att ockupera någon lokal i högre grad, utan finns plats för fler.

 

Återkom gärna för fortsatt diskussion.

 

/

B-D

Link to comment
Share on other sites

Goddagens. Söker spellokal i Stockholms innerstad, eller förening med dito.

 

Två ASL-spelare med familj, etc, som söker plats att spela på samt kunna låta partierna stå uppe.

 

Sannolik spelfrekvens är två kvällar i månaden, samt förhoppningsvis del av någon lördag eller söndag ibland.

Innebär att vi inte kommer vi inte kommer att ockupera någon lokal i högre grad, utan finns plats för fler.

 

Återkom gärna för fortsatt diskussion.

 

/

B-D

 

Prova att skriva på krigsspel.se. Vi är några som har en källarlokal i Vasastan.

Link to comment
Share on other sites

Prova att skriva på krigsspel.se. Vi är några som har en källarlokal i Vasastan.

 

Hej Per-Olof. Har hört diffusa rykten om aatt någon sådan skulle finnas.

Du får hemskt gärna maila någon kontaktuppgift till någon i spelföreningen/lokal via min mejl på min profil på ASL Sweden.

 

Ska även svänga in på krigsspel.se

Link to comment
Share on other sites

Hej Per-Olof. Har hört diffusa rykten om aatt någon sådan skulle finnas.

Du får hemskt gärna maila någon kontaktuppgift till någon i spelföreningen/lokal via min mejl på min profil på ASL Sweden.

 

Ska även svänga in på krigsspel.se

 

Hej!

Det är just det att vi inte är en förening. Sök efter Elias Nordling på Krigsspel.se och fråga om du får vara med på maillistan till att börja med. Han kan förklara alla procedurer med att bli betrodd med nyckel å så.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej!

Det är just det att vi inte är en förening. Sök efter Elias Nordling på Krigsspel.se och fråga om du får vara med på maillistan till att börja med. Han kan förklara alla procedurer med att bli betrodd med nyckel å så.

 

 

Såg att ni hittat in och att KGP är i full gång!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Såg att ni hittat in och att KGP är i full gång!

 

Jepp. Sanatoriet är taget och nu är det bara att trycka amerikanen av kartan och härda ut...

 

KGP har varit baktalat i alla fall i våra kretsar, men hittills är det kul. (Tycker vi båda, kan tilläggas, det är ju tysken som har fest inledningsvis, men även amerikanen ser charmen med det hela. Och snart lär det ju vända...)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...