Jump to content

Hur många scenarion i vårat fansin?


Martin Svärd

Hur många scenarion tycker du är rimligt att ha med i vårat ASLSweden-fansin?  

17 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sorry, tog för givet att man bara rösta om man har en åsikt i frågan. Så, är man neutral i frågan så rösta inte! :)

 

Jag inser också att jag kanske inte var tydlig nog i frågan. Alltså, hur många scenarion som man anser vara rimligt! Där rimligt liksom har fokus. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Hej Grabbar

 

Projektet logger för närvarande i dvala då det tycks som att alltför få personer har något intresse av att bidra med arbeten, i vart fall har jag inte fått någon respons på vad folk kan tänka sig att göra för att få det hela att fungera.

Om det finns intresse och folk har saker de skulle vilja bidra med så är det bara att höra av sig.

Min mail-adress nuförtiden är peter.rogneholt@home.se

Link to comment
Share on other sites

Hej Grabbar

 

Projektet logger för närvarande i dvala då det tycks som att alltför få personer har något intresse av att bidra med arbeten, i vart fall har jag inte fått någon respons på vad folk kan tänka sig att göra för att få det hela att fungera.

Om det finns intresse och folk har saker de skulle vilja bidra med så är det bara att höra av sig.

Min mail-adress nuförtiden är peter.rogneholt@home.se

 

Var det inte rätt många som anmälde sig som frivilliga att bidra förra gången det ville sig? Personligen tror jag att rätt väg är att begränsa omfattningen och att inte låte ens egna ambition/önskan skena ivär orimligt (ofta är ju viljan starkare än förmågan). Tyvärr är det enda jag kan bidra med denna typ av (tvivelaktiga) visdomsord. Alltså hellre ett Svenkt Fanzine a 4 sidor med ett scenario än inget alls. Gärna i pdf format för att kunna skippa tryckning och förenkla distribution. För ingen tror väl att man kan göra pengar på detta?

Link to comment
Share on other sites

Hej Grabbar

 

Håller med och det är inte tal om någon tryckning, pdf är det som gäller om det skall bli något.

Vad som behövs är intressanta artiklar eller recensioner av turneringar och publikatoner, vad det vara månde som folk kommit över.

Trots allt så är ju alla åsikter korrekta men det känns lite som att man gärna skulle vilja ha ett fansin så länge man själv inte behöver göra något för att få det.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...