Jump to content

Skåne!!! This is a call to arms!


Cpt. Hopper

Recommended Posts

Klockan 10 är en fin tid, den tar vi. Planen är att vi ska vara i min "hemliga" lokal men för enkelhets skull samlas på samma ställe som sist, alltså Strömgatan 13.

 

Sean, if you do surprise yourself and us you are welcome. Contact me or Christopher when you know.

 

/Håkan N

Link to comment
Share on other sites

Hej!

 

Jag är en helt ny spelare, den enda ASL erfarenheten jag har under bältet är solo för att försöka lära mig reglerna.. kanske man skulle kunna få vara med ändå om än att titta på och lära den vägen vid nästa tillfälle? Jag bor i Helsingborg, så att ta mig ner till Malmö är inga problem!

 

Mvh

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Hej Andreas

 

Klart att du skall komma ner. Ju fler desto bättre.

 

/s

 

Hej!

 

Jag är en helt ny spelare, den enda ASL erfarenheten jag har under bältet är solo för att försöka lära mig reglerna.. kanske man skulle kunna få vara med ändå om än att titta på och lära den vägen vid nästa tillfälle? Jag bor i Helsingborg, så att ta mig ner till Malmö är inga problem!

 

Mvh

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Hej!

 

Jag är en helt ny spelare, den enda ASL erfarenheten jag har under bältet är solo för att försöka lära mig reglerna.. kanske man skulle kunna få vara med ändå om än att titta på och lära den vägen vid nästa tillfälle? Jag bor i Helsingborg, så att ta mig ner till Malmö är inga problem!

 

Mvh

Andreas

 

 

Hej Andreas

 

Jag bor i Helsingborg om du är intresserad så hör av dig.

 

 

/Håkan

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Planer finns men just nu är tid ett problem. Nu närmast gäller ju ASO i Köpenhamn. Tycker du skall anmäla dig. Vi skall väl ta ett snack om hur/när det är dags för fortsatta spel i skåneland igen...

 

Tid är något jag plötsligt har väldigt mycket av varannan vecka, men desvärre är Köpenhamn fel vecka samt att jag är lika orutinerad nu som sist.

Link to comment
Share on other sites

Tid är något jag plötsligt har väldigt mycket av varannan vecka, men desvärre är Köpenhamn fel vecka samt att jag är lika orutinerad nu som sist.

 

Orutin har inget med saken att göra. Minst 9 av 10 ASL-spelare tycker det är kul med nya ansikten i hobbyn och lär med glädje ut grunderna i spelet!

 

Bara så du vet är du välkommen till vilken turnering som helst, tala om för din motståndare att du har lite erfarenhet av spelet så löser det sig ska du se! :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...