Jump to content

Supporting Fire 2016


ago

Recommended Posts

Klas har du fått nåt i halsen?? laugh.png

 

Robert ringde mig häromdagen och berättade att vi hade gjort flera fel än vi trodde (efter att han hade pratat med dig) - min fru bara skrattade när hon hörde det - tja vad skall man säga "2 äldre herrar som spela och har kul trots att de inte har fått ett enda rätt - hur vilse kan man vara??". huh.png

 

Min facit är: vi behöver spela oftare för att friska upp reglerna (framför allt Japanare), men det viktiga är ändå att spela ASL och träffa alla er härliga gubbar (saknade bara dig Klas, men nästa gång!) och har det bra - mindre viktig att det blev strul med reglerna och setup - Robert & jag balanserade på vart eget sätt - kanske läge för ett par husregler a la Robert & Andreas för J181??? Matchen var spännande till in i det sista. wink.png

 

//Tysken som förlorade som Japan

Edited by Tysken
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Även jag vill tacka för ett mycket trevligt och bra organiserat event.

 

Är det möjligtvis någon som hittat ett exemplar av Winter Offensive Bonus Pack #7? När jag packade upp mina prylar efter turneringen så kunde jag nämligen inte hitta det ex jag köpte på turneringen.

 

Har du hittat ditt pack än? Annars skickar jag ett nytt till dig.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hej Andreas,

Dessvärre så ser det ut dom stt packet är förlorat. Jag har gått igenom mina prylar ett flertal gånger och det finns inte där helt enkelt.

Jag måste säga att det är mycket schangtilt av dig att erbjuda ett nytt pack och det uppskattas :-)

Har du min adress?

 

/Danne

Link to comment
Share on other sites

Jag vet ju att ni köpte, och det kan lika gärna vara så att du inte fick med dig ditt pack efter att du betalat. Och om någon har fått med ditt ex av misstag så ska det inte drabba dig.

Det var många produkter som bytte ägare där ett tag. smile.png

 

Nordmarksvägen, stämmer?

 

Det går iväg först i helgen, är inte på plats idag.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...