Jump to content

Nybörjare


semtex

Recommended Posts

Köpte ASL för nybörjare. Reglerna är rätt tuffa att förstå, och då ser man i en gammal Fenix att det minsann finns en sida om ASL på svenska. så jag kollar efter något sätt att komma igång och finner " gå igenom vår Steg-för-steg-instruktion som du hittar på nybörjarsidan". Men vart finner jag instruktionen?

Link to comment
Share on other sites

Utan någon hjälp och stöd kan Starter Kit vara ganksa klurigt, ja.

 

Den instruktionen tror jag inte finns.

 

Jag rekomenderar att du träffar någon som spelat förr, då brukar mycket klarna.

Var bor du?

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Jag bor i Avesta om helgerna och i Sigtuna i veckorna. Villket betyder att jag kan ta mig in till Stockholm utan större problem de flesta veckodagarna.

 

 

En Rump-Mas!! :D:D:D

 

 

Är inte på något vis erfaren ASL:are, men är det så att

du får tid över en helg så kan jag kanske stå till tjänst med

mina skrala kunskaper!!!

Link to comment
Share on other sites

En Rump-Mas!! :D:D:D

Vi har i alla fall den största dalahästen. :P

 

Conny, som tillbringade sina 19 första år i Krylbo och Avesta och numer befinner sig i exil på östgötaslätten.

 

Ähum, tillbaka till ämnet. Är tyvärr bara i Avesta vid jul och då är jag tyvärr upptagen med att vara sådär social och träffa släkt mm. Men kanske är ASL en bra ursäkt för att skulka ifrån på juldagen, eller...?

Link to comment
Share on other sites

Vi får se om det blir aktuellt att skolka juldagen... Det vore kanske inte helt fel. Om jag lärt mig tillräckligt om det hela tills dess.

Och potr, jag hör av mig om någon månad. Jag är hemma i Avesta på praktik, men återvänder till sigtuna om typ en månad.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...