Jump to content

ASLSK2 - Pre Order


Klas Malmström

Recommended Posts

Cooolt. Nu måste ju bara MMP göra SK kartorna "officiella" och köpbara som separata produkter. Det är ju oerhört frustrerande att äntligen se nya ASL kartor produceras men som ändå bara får någon slags halv-status eftersom de enbart kommer i SK's.

 

"oerhört frustrerande" - Är man ASL fanatic så är man! :D

Link to comment
Share on other sites

Italienare brukar vara ensamma, men hyfsat ofta tillsammans med Tyskar. Dessa nationer är överlägset mest tillsammans av alla scenarion jag sett. Men, Italienska scenarion i sig brukar vara sällsynta och dessutom vanligtvis utspelas i öken.

 

Hursom tycker jag också att det är coolt med nya kartor och Italienare och har givetvis förhandsbeställt exemplar själv! Men, det jag tycker är tragiskt att inte kartorna i befintligt skick, lämnas över till en akvarellist som svagt, svagt markerar ut diken och ojämnheter i marken. Gör taken lite mer otvättade osv. Båda triangeltorgen på karta w ser t.o.m. härifrån trista ut.

 

Mer känsla till ASL-folket! :)

Link to comment
Share on other sites

De lovade att de skulle lägga mer krut på kartorna den här gången, så vi får se om det är högre grafisk kvalitet eller inte.

 

Genom att inkludera två scenarion utan kanoner, så väljer de att göra SK1 fullständigt omodernt. Man kan starta nybörjare lika bra med SK2, och få med fler nationer och mer djup.

 

Så om Sk3 kommer om ett år, med två infanteriscenarion och med två som saknar fordon, samt fyra med fordon, så blir också SK2 onödigt.

 

Gnäll, gnäll

Janusz

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Under Övrigt...

Det jag hittar där är följande:

  • A GI's Dozen
  • Action Pack #2
  • ASL Starter Kit
  • ASL Starter Kit - Förhandsbeställning
  • Journal #1
  • Journal #3
  • Journal #4
  • Journal #5
  • Out of the attic

Kan sidan visas på ett felaktigt sätt för mig månne?

Edited by Odium
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...