Jump to content

Alla kartor i SK-format


Klas Malmström

Recommended Posts

MMP håller på och undersöker möjligheten att sälja alla kartorna i SK-format.

 

Från ConsimWorld - http://talk.consimworld.com/WebX?14@857.nd...@.ee6d502/42104

 

"Due to increasing demands to preorder the "whole set" of ASL maps in Starter Kit format I have requested a quote from our printer.

 

There are many variables to worry about as this would be a huge print run (300,000 or so maps give/take a few thousand) FWIW, they come 100 to a box.

 

So, while it may not actually happen I wanted to make you folks aware we are looking into it.

 

Brian"

Link to comment
Share on other sites

Mera information här: http://talk.consimworld.com/WebX?14@857.ls...@.ee6d502/42174

 

"ASL Map Set

 

Been speaking with the printer and the artist and it looks like an entire ASL map set will be going up on preorder probably within the next two weeks (there are a -few- more minor details that could kill the deal, like where will we store ~350,000 maps, shipping questions, etc).

 

At the moment we're planning on including ASLSK maps but this will NOT include Deluxe maps. And yes, they will be "Starter Kit" style maps.

 

Just wanted to give you an FYI.

 

Brian"

Link to comment
Share on other sites

Nu kan man förbeställa hela packen (1-52, plus kartorna i SK 1,2,3).

$180 + porto ($24.05/$35.45).

 

Se http://www.multimanpublishing.com/preorder...wGame.php?id=37

 

Det verkar som om man senare kommer att kunna beställa enskilda kartor också

och möjligheten att beställa nya/nytryckta moduler utan kartor kommer inte

att finnas kvar (dom man kunde göra med AOO).

Link to comment
Share on other sites

Japp, Starter kit brädena och Bv3 brädena är av samma material. Använder man glasskivor och spelar med 2 eller fler av dom nya BV3 brädena blir det jäkligt snyggt! Jag hoppas innerligt att det blir av snart.

 

Tack Martin, för att du klargjorde för mig att Starter Kit brädena är av samma material som de i BVv3!

Link to comment
Share on other sites

Japp, Starter kit brädena och Bv3 brädena är av samma material. Använder man glasskivor och spelar med 2 eller fler av dom nya BV3 brädena blir det jäkligt snyggt! Jag hoppas innerligt att det blir av snart.

Jag tror att det kommer att dröja ett tag innan kartorna är klara för utskeppning.

Vad jag läste är endast c:a 40% av dom gamla "konverterade".

Det lät som om det kunde dröja ett tag innan allt är klart för tryckning efter att erbjudandet ev. når sitt P###.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Med tanke på att starter kit kartorna kan betraktas som officiella ASL kartor iom att karta v medföljde J7, undrar jag om Trojangames har tänkt ta hem kartpaketet?

 

Jag, vi har lagt in ett antal förhandsbeställningar på dessa. Snart kan man förhandsbeställa dom på shopen också. (Den krånglar just nu dock)

Link to comment
Share on other sites

Kommer Trojan att våga sig på lite bulk-breaking? Köpa in några hela set och sedan sälja kartorna styck. Det känns som nyblivna BV3-ägare kanske skulle vilka köpa kartor 6-19 i det nya formatet, för då öppnas vägen till alla de gamla scenariona.

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...