Jump to content

Vem spelar i Göteborg?


Laakso

Recommended Posts

Jag började jobba i Göteborg förra måndagen. Jag undrar därför om det finns någon i Göteborgstrakten som är sugen på att spela lite. Min stora dröm är att få spela RB, vilket jag äger så det ju nästan bara en eller några spelare till som behövs.

 

Jag har regler och BW och har spelat ASL i drygt ett år vilket gör mig till en någorlunda duglig spelare. Är någon intresserad så hör av er...

Link to comment
Share on other sites

Jag började jobba i Göteborg förra måndagen. Jag undrar därför om det finns någon i Göteborgstrakten som är sugen på att spela lite. Min stora dröm är att få spela RB, vilket jag äger så det ju nästan bara en eller några spelare till som behövs.

 

Jag har regler och BW och har spelat ASL i drygt ett år vilket gör mig till en någorlunda duglig spelare. Är någon intresserad så hör av er...

 

Har tyvärr inte tid att spela RB-kampanjer, men något mindre skulle jag säkert kunna få in även om det ser lite upptaget ut de närmaste veckorna.

Link to comment
Share on other sites

Har tyvärr inte tid att spela RB-kampanjer, men något mindre skulle jag säkert kunna få in även om det ser lite upptaget ut de närmaste veckorna.

 

Det låter som en plan! Jag lägger in min mejl här så fort jag får den på mitt nya jobb så kan vi bestämma närmare. Antagligen på måndag annars så börjar jag klaga på mina chefer. Jobbet är toppen så jag blir förhoppningsvis kvar i stan i många år... Så vi behöver inte stressa om du är upptagen den närmsta tiden.

Link to comment
Share on other sites

Jag började jobba i Göteborg förra måndagen. Jag undrar därför om det finns någon i Göteborgstrakten som är sugen på att spela lite. Min stora dröm är att få spela RB, vilket jag äger så det ju nästan bara en eller några spelare till som behövs.

 

Jag har regler och BW och har spelat ASL i drygt ett år vilket gör mig till en någorlunda duglig spelare. Är någon intresserad så hör av er...

 

Det finns ASL-spelare på Konfliktspelsföreningen Ylva i Göteborg.

Både sådana som jag, veteraner som går i malpåsen för att väckas till liv med jämna 2-årsintervall, men förståss även newbies och wannabees! Förnärvarande pågår speltestning av någon slags självtillverkat kampanjspel.

Kanske dags att väcka liv i Ylva's ASL-dagar, kanske börja med en per säsong? Skall kolla min kalender.

 

Robert?

 

 

/Jonas

Link to comment
Share on other sites

Det finns ASL-spelare på Konfliktspelsföreningen Ylva i Göteborg.

Både sådana som jag, veteraner som går i malpåsen för att väckas till liv med jämna 2-årsintervall, men förståss även newbies och wannabees! Förnärvarande pågår speltestning av någon slags självtillverkat kampanjspel.

Kanske dags att väcka liv i Ylva's ASL-dagar, kanske börja med en per säsong? Skall kolla min kalender.

 

Robert?

/Jonas

 

 

Varför inte...vi kan väl ta en kort diskussion under FF.

 

/Robert

Link to comment
Share on other sites

Sikken respons! :)

 

Men tiden är knapp och det är mycket på gång i mitt lilla liv. Tre barn, flytt 1/10 och dessutom nyinköpt sommarstuga som skall invigas i september...

 

Jag kan tänka mig att det dröjer till efter BSK innan jag kan hålla öppet hus på Ylva.

 

Jonas

Link to comment
Share on other sites

Oj då så mycket det händer i en tråd när man åker på tjänsteresa några dagar... Så de finns ASL spelare på Ylva. Som jag försår det så är det verksamhet onsdagar och lördagar på Ylva. Kollar in på onsdag å snackar med folk.

Link to comment
Share on other sites

Kan tilläggas att jag och min standardpartner, Henrik, spelar en del. Det är ont om tid för ännu mer ASL, men jag är sugen att åka till Borås igen snart. En ASL-dag på Ylva skulle mottagas med glädje, även om tid så klart är ett problem.

Jag kan oftast spela på kvällar, 19-24 ungefär, och detta är lite svårt för många.

Janusz

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Sikken respons! :)

 

Men tiden är knapp och det är mycket på gång i mitt lilla liv. Tre barn, flytt 1/10 och dessutom nyinköpt sommarstuga som skall invigas i september...

 

Jag kan tänka mig att det dröjer till efter BSK innan jag kan hålla öppet hus på Ylva.

 

Jonas

 

Nu är det efter BSK... Det dog av lite med kontakter om spel å sånt. Var på Ylva och snackade med några spelare i september men även det rann ut i sanden. Jag är fortfarende intresserad så om det ska spelas eller om det ska spelas på Ylva och ni vill veta av en spelare till så hör av er... :rolleyes:

 

Nås lättas på: mattias.laakso@rsgbg.se

Edited by Laakso
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...